امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, July 29, 2019

Clear C2, Inc. Recognized as Prominent CRM Solution Provider in 2019

Clear C2, Inc. announced today that it was recognized by CIOReview Magazine as one of their 20 Most Prominent CRM Solution Providers of 2019. The accolade is an annual listing of 20 companies that ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=062C3B450CD2460FAE3E96C2FEA768A4&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fclear-c2-inc-recognized-prominent-205400152.html&c=14871160483475296740&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment