امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 30, 2019

Pharma Company Leverages Multiple Anju Software Product Offerings to Improve Med Affairs Communication

Pre-built adapters are available for CRM Apps like Sales Force, Veeva, MS CRM and other standard apps. “The adapters provide unidirectional or bi-directional flow of data. The Bus allows Anju to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A33774E2B194BAFA0C3B8A2E011337B&url=https%3a%2f%2fwww.einpresswire.com%2farticle%2f487821052%2fpharma-company-leverages-multiple-anju-software-product-offerings-to-improve-med-affairs-communication&c=11334413076691862837&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment