امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, July 31, 2019

Birst Positioned as a Strong Performer in Client-Managed and Vendor-Managed BI Platforms Reports by Independent Research Firm

Commenting on Infor's acquisition of Birst in June 2017, the report noted: "It has been two years since Infor – a global ERP/CRM vendor with significant market presence – acquired Birst. ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BE9D088DC0C2408597676430C15DE204&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fbirst-positioned-as-a-strong-performer-in-client-managed-and-vendor-managed-bi-platforms-reports-by-independent-research-firm-1028405054&c=8477603103680760208&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment