امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, July 31, 2019

Flybuys hands CHE Proximity a consolidated account including creative, digital and social

CHE Proximity has won a consolidated account for Flybuys which includes: creative, brand, digital, CX, UX, CRM, content and social. The account was won after a competitive pitch held in April this ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64C2C993F05E46279625A73797676B77&url=https%3a%2f%2fmumbrella.com.au%2fflybuys-hands-che-proximity-a-consolidated-account-including-creative-digital-and-social-591550&c=10436735532955918739&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment