امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 30, 2019

Alibaba Widens Its Moat by Partnering with Salesforce

Alibaba (NYSE:BABA), the top e-commerce and cloud platform player in China, recently became the exclusive seller of Salesforce's (NYSE:CRM) cloud-based customer relationship management (CRM) software ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A1DD6E89D4F541C499F0469FF1FA39A7&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2019%2f07%2f30%2falibaba-widens-moat-partnering-with-salesforce.aspx&c=9306481485737693368&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment