امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, July 31, 2019

Dotloop Announces Intent to be Keller Cloud Innovation Partner

In the KCIP role, Dotloop would work with Keller Williams as the real estate franchise expands on its CRM, Command. The dotloop app would be the first in the KW Marketplace focused solely on digital ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64C2C993F05E46279625A73797676B77&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-dotloop-announces-intent-be-keller-cloud-innovation-partner-%2f2019%2f07%2f31%2f8994777.htm&c=13476092259484459894&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment