امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, July 31, 2019

Zendesk Falls Short in Some International Markets

We believe we continue to lead CRM innovation and that our investments will give us an even larger opportunity in the broader CRM and customer experience market." Zendesk launched Sunshine ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BE9D088DC0C2408597676430C15DE204&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fzendesk-falls-short-international-markets-235400794.html&c=6424000186871335267&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment