امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, July 28, 2019

Interview with Wayne Harris: Hundreds of Developments

Our bigger developments are a CRM feature for Elite that allows sales teams to see not only CRM basics like customer, history, and inventory data, but map integration so when a sales rep is out on a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A941F2A150C410487DD192A1D49E8BD&url=https%3a%2f%2fwww.rermag.com%2fbusiness-technology%2finterview-wayne-harris-hundreds-developments&c=16614497779101208309&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment