امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 30, 2019

Alithya Achieves the 2019/2020 Inner Circle for Microsoft Business Applications

Focused on business outcomes, our combined companies have delivered Microsoft ERP, CRM, BI and digital solutions to over 1,200 clients. Corporate responsibility is at the heart of Alithya's ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A33774E2B194BAFA0C3B8A2E011337B&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2falithya-achieves-the-2019-2020-inner-circle-for-microsoft-business-applications-1028400230&c=1242841072065130849&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment