امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, July 29, 2019

Top 10 Tech Tools Every Business Should Use

If you want more features to enhance your social media strategy, you can upgrade to its premium version. There are plenty of CRM programs out there. You will have to do a little research to pick the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=01A2CE80ACB94C0DB383C51DFDC9D5AA&url=https%3a%2f%2ffinancialtalkies.com%2ftop-10-tech-tools-every-business-should-use-2%2f&c=3219922882695836660&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment