امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 30, 2019

250ok’s new list validation feature optimizes marketers’ email campaigns

By only charging per each unique address, I can continuously ensure my lists stay accurate,” said Steven Mastrocola, director of CRM at SeatGeek. 250ok Validation is the sixth feature to be added to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=00F6E515B68744A584CA96D6C950A9F1&url=https%3a%2f%2fwww.helpnetsecurity.com%2f2019%2f07%2f31%2f250ok-proprietary-email-validation-feature%2f&c=3042429860340571052&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment