Our 2019 CRM Buyer’s Guide helps you evaluate the best solution for your use case and features profiles of the leading providers, as well as a category overview of the marketplace. “In today’s world, ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=01A2CE80ACB94C0DB383C51DFDC9D5AA&url=https%3a%2f%2fsolutionsreview.com%2fcrm%2f2019%2f07%2f29%2fover-85-percent-of-b2b-customers-are-overwhelmed-by-information%2f&c=4730935845385867833&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment