امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, July 28, 2019

Alleged Fake Reviews, SEO At Center Of Brewing Legal Battle

“It seems like Stamp.io is a CRM for organizing interactions with customers, encouraging them to post reviews.” Using CRMs to organize the review process is not bad for SEO because it creates a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A941F2A150C410487DD192A1D49E8BD&url=https%3a%2f%2fwww.mediapost.com%2fpublications%2farticle%2f338620%2falleged-fake-reviews-seo-at-center-of-brewing-leg.html&c=1169606762285376213&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment