امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, July 31, 2019

Zendesk Shares Dip 10% Despite Increased Enterprise Momentum

Zendesk’s new Sunshine CRM platform (introduced last November) also looks like it’s going to be an important driver for enterprise sales. Built natively on AWS, Sunshine is an open CRM platform that ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64C2C993F05E46279625A73797676B77&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2frobertdefrancesco%2f2019%2f07%2f31%2fzendesk-shares-dip-10-despite-increased-enterprise-momentum%2f&c=7757253428634646913&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment