امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, July 31, 2019

Bug Bounty Radar // July 2019

Meanwhile, over at Microsoft there’s a new bug bounty program for the Dynamics 365 enterprise resource planning (ERP) and customer relationship management (CRM) applications. Rewards range between ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64C2C993F05E46279625A73797676B77&url=https%3a%2f%2fwww.digitalmunition.me%2fbug-bounty-radar-july-2019%2f&c=2632666366784561403&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment