امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, July 29, 2019

Over 85 Percent of B2B Customers Are Overwhelmed By Information

Our 2019 CRM Buyer’s Guide helps you evaluate the best solution for your use case and features profiles of the leading providers, as well as a category overview of the marketplace. “In today’s world, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=062C3B450CD2460FAE3E96C2FEA768A4&url=https%3a%2f%2fsolutionsreview.com%2fcrm%2f2019%2f07%2f29%2fover-85-percent-of-b2b-customers-are-overwhelmed-by-information%2f&c=4730935845385867833&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment