امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 30, 2019

Thryv® Launches “Winning on Main Street” Podcast Series

Episode 1 focuses on busy roofing contractor Chris Carvajal of South Edge Construction and how he uses CRM software to re-engage former clients on rainy days. Episode 2 highlights solo chauffeur ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A33774E2B194BAFA0C3B8A2E011337B&url=http%3a%2f%2ffinance.dailyherald.com%2fdailyherald%2fnews%2fread%3fGUID%3d38634843&c=10845216893707827437&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment