امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, July 26, 2019

BPI OnDemand Optimizes Customer Experience with Oracle SaaS and PaaS

The company went into business in 2008 using Oracle CRM OnDemand as a managed service and currently bases all its offerings on Oracle Software as a Service (SaaS) and Oracle Cloud Platform. Help ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B8B759D6186E41B291E817F88E6060DC&url=https%3a%2f%2fwww.oracle.com%2fuk%2fcustomers%2fbpiondemand-1-ocp-cl.html&c=2237739140987708424&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment