امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, July 26, 2019

From the Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement and CRM Blogs: Single vs. multiple orgs; Forms Pro; Qualify leads; Single quote replacement

Single vs. multiple organization: Key points to consider in Dynamics 365 Customer Engagement on-premises Send Forms Pro survey invites via CSV file Using the qualify lead action in Dynamics 365 How to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B8B759D6186E41B291E817F88E6060DC&url=https%3a%2f%2fmsdynamicsworld.com%2fstory%2fmicrosoft-dynamics-365-customer-engagement-and-crm-blogs-single-vs-multiple-orgs-forms-pro&c=13956851571638457415&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment