امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, July 26, 2019

Entering A New Realm: Salesforce Partners With Alibaba

Salesforce, which is the leading CRM (Customer Relationship Management) solutions provider in the world, has now entered into a strategic partnership with China’s largest Internet and AI company, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B8B759D6186E41B291E817F88E6060DC&url=https%3a%2f%2fwww.algoworks.com%2fblog%2fentering-a-new-realm-salesforce-partners-with-alibaba%2f&c=6814732961540992303&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment