امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

When Collecting Customer Data, Best Practices Include Transparency And Clear Rewards

Collect data at every stage of the customer journey to create a unified CRM system that syncs in-store behaviors with online profiles, giving you a detailed understanding of your customer across ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E4E33D68C89845DFB4B5C42C1228A123&url=https%3a%2f%2fwww.psfk.com%2f2019%2f04%2fshopper-data-debrief-best-practices.html&c=15645284930476945029&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment