امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Price f(x) Introduces Innovative Plug-and-Play CRM Integration and Enhanced Features to CPQ Solution

MUNICH & CHICAGO--(BUSINESS WIRE)--Apr 30, 2019--Price f(x), the global leader in cloud pricing software, today announced new features for its Configure Price Quote (CPQ) solution to create a more ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E4E33D68C89845DFB4B5C42C1228A123&url=https%3a%2f%2fwww.oaoa.com%2fnews%2fbusiness%2farticle_36e18d21-4298-5612-947d-2e8b3537f208.html&c=8360303887049214685&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment