امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Sigstr VP of marketing delivers a message about maximizing the power of your inbox

These included real-time updates on account-based marketing campaigns using a Google Chrome extension, the ability to see unique views and clicks on an e-mail signature banner and an integration with ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E4E33D68C89845DFB4B5C42C1228A123&url=https%3a%2f%2fwww.b2bnn.com%2f2019%2f04%2fsigstr-vp-of-marketing%2f&c=11047031112393251467&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment