امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

A Chance for Small Businesses to Excel and Double Their Growth with CRM Solutions

Get the latest IT and CRM solutions for your small business that will double your revenue growth in no time with JanBask. WASHINGTON, April 30, 2019 /PRNewswire-PRWeb/ -- Worried about the success ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E4E33D68C89845DFB4B5C42C1228A123&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fchance-small-businesses-excel-double-095500472.html&c=11743033073236210600&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment