امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

NKU Foundation selected to lead Northern Kentucky innovation efforts with Tri-ED, community partners

Establish a single point of entry into the entire entrepreneurship ecosystem. •Put into place a common CRM tool for all organizations to ensure collaboration. •Move to a focused cluster approach with ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4D950067B07345D5BFCA13964DE8DE50&url=https%3a%2f%2fwww.nkytribune.com%2f2018%2f11%2fnku-foundation-selected-to-lead-northern-kentucky-innovation-efforts-with-tri-ed-community-partners%2f&c=9367624604190568265&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment