امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

Increasing dependence on tech demands board-level IT representation

How quickly do you need your IT system back after a disaster? Ask the accounts team about billing systems or a sales team about its CRM and the answer is likely “ASAP”. It is possible for an IT team t...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F7A154B5C5A14E3CA497C6FF729816D2&url=https%3a%2f%2fwww.comparethecloud.net%2farticles%2fincreasing-dependence-on-tech-demands-it-representation%2f&c=10590023153492174973&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment