امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

Top Analyst is Less Than Impressed With Salesforce.com (CRM) Stock, Suggesting It Has a Weak Future

Roth Capital’s top analyst Richard Baldry seems to be giving salesforce.com (CRM) a yawn, saying CRM’s Q3F19 results were good, although its strong reported earnings were largely driven by a gain real...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=13211A46FE1D44C4AEB6ED13D0BAFEEB&url=https%3a%2f%2fwww.smarteranalyst.com%2funcategorized%2ftop-analyst-less-impressed-salesforce-com-crm-stock-suggesting-weak-future%2f&c=8117960764889415458&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment