امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

Dynamics 365 AI - Systems of Intelligence

As the Customer became recognized as King (or Queen for that matter) new Systems of Engagement were created for acquiring, winning and keeping the customer with the business, the CRM apps of Marketing ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=13211A46FE1D44C4AEB6ED13D0BAFEEB&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2f365%2fb%2f365withoutcode%2farchive%2f2018%2f11%2f30%2fdynamics-365-ai-systems-of-intelligence&c=11657561160415301492&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment