امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

Microsoft Dynamics Partner Roundup: $1M deal; D365 for Fashion; Lead connector; Field service

DXC Eclipse to implement Dynamics 365 platform for Seed Heritage Hitachi Solutions America introduces Advanced Connect for Field Service Sunbridge Software Services Ltd. wins a $1 million deal for Mic...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E37920C5239A4C6BA8D6E6BBF0E5CFA7&url=https%3a%2f%2fmsdynamicsworld.com%2fstory%2fmicrosoft-dynamics-partner-roundup-1m-deal-d365-fashion-lead-connector-field-service&c=14765424084531644898&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment