He cites the example of Salesforce.com Inc. (CRM), whose founder Marc Benioff pushed the software-as-a-service model after working in sales for Oracle Corp. and hearing complaints about having to pay ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F7A154B5C5A14E3CA497C6FF729816D2&url=https%3a%2f%2feresearch.fidelity.com%2feresearch%2fevaluate%2fnews%2fbasicNewsStory.jhtml%3fsymbols%3dAAPL%26pageno%3d%26storyid%3d201811300843DOWJONESDJONLINE000215%26provider%3dDOWJONES%26product%3dDJONLINE%26&c=8436033652405100538&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment