امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

CRM - Analytics Manager - Recreation Sports

Instead of searching through massive catch-all job sites, more full of noise than opportunities that suit you, or bookmarking hundreds of employer career pages and visiting them daily - instead of doi...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F7A154B5C5A14E3CA497C6FF729816D2&url=https%3a%2f%2fwww.workinsports.com%2fwisJoinApplyFeed.asp%3freferrer%3d796%26idx%3d304677&c=8879773734461553982&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment