امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

Salesforce Smashed Its Own Targets Again

Investors in salesforce.com (NYSE:CRM) have become accustomed to the company's practice of exceeding its forecast and raising its full-year guidance. Having done just that for the first two quarters o...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9517357C5B51468081D8E0B43EB05DD3&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2018%2f11%2f30%2fsalesforce-smashed-its-own-targets-again.aspx&c=14263456107765909281&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment