امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

Community Brands Releases New Salesforce Lightning Communities Feature Set Through Nimble AMS

built on the widely-used Salesforce customer relationship management (CRM) platform. With the product release, associations easily create group portals and microsites through Nimble AMS Community Hub ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=13211A46FE1D44C4AEB6ED13D0BAFEEB&url=http%3a%2f%2fwww.mobilitytechzone.com%2flte%2fnews%2f2018%2f11%2f30%2f8860684.htm&c=13945877196352694977&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment