امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

3 Keys to Using Chatbots for Customer Engagement, not Aggravation

By ensuring chatbots have the right data and connections to the broader AI-powered, CRM system landscape, organizations can elevate their superficial bots to intelligent virtual assistants. Jeff Nicho...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E37920C5239A4C6BA8D6E6BBF0E5CFA7&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d128800&c=14058855349558373875&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment