امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

How to Implement User Intent to Build an Audience for Your Content

You can’t create good content without knowing what your audience wants. Let’s take a simple search query like: CRM software for small business The searcher intent here is to look for the best CRM soft...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=055A1733AD604FBD892BFDC0DB5FCB15&url=https%3a%2f%2fwww.singlegrain.com%2fcontent-marketing-strategy-2%2fhow-to-implement-user-intent-to-build-an-audience-for-your-content%2f&c=2549957633784005547&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment