امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

Required Reading: Competing on Customer Experience Requires a 'Growth IQ'

(Hint: It involves customer experience.) CRM magazine: What are some challenges to company growth? Tiffani Bova: Challenges to growth have multiplied in recent years. Too many companies respond with a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=13211A46FE1D44C4AEB6ED13D0BAFEEB&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d128806&c=12104288896073237265&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment