امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

Priority Software Partners with Anvizent to Rapidly Enable Real-Time Analytics for Priority ERP Customers

Anvizent is the Purpose-Built Manufacturing and ERP Analytics Solution. Anvizent integrates your entire data including ERP Data, CRM Data, Shop Floor Data, and any other data into one platform. Anvize...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F7A154B5C5A14E3CA497C6FF729816D2&url=https%3a%2f%2fwww.cmo.com.au%2fmediareleases%2f33378%2fpriority-software-partners-with-anvizent-to%2f&c=13713497845593454134&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment