The biggest CRM challenge for hotels is hiring the right people. Lack of talent is a much bigger threat to the hotel industry than our world-renowned outdated technology. Somewhere along the way, hote...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D7638A0FD26A4C3A82917D51035A4AF2&url=http%3a%2f%2fhotelmarketing.com%2findex.php%2fcontent%2farticle%2fhotel_crm_reality_check&c=8403842033400586983&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment