امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

Multi-tenant server-to-server authentication - User consent issue

Walkthrough: Multi-tenant server-to-server authentication. When I ran the app for the first time and tried to sign in to the Dynamics CRM, it asked me to provide a consent that I accepted. And then it ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9517357C5B51468081D8E0B43EB05DD3&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2ff%2f117%2ft%2f303045&c=13486840695761263141&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment