امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

PowerCharge: Transactions with Stripe Just Got Easier!

PowerObjects has long offered an add-on that securely stores and processes credit cards within CRM for Dynamics 365. Known as PowerCharge, this PowerPack add-on enables users to charge and refund thei...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=251B32F201004FD8BFA735C27CFD4AF6&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2fb%2fcrmpowerobjects%2farchive%2f2018%2f11%2f30%2fpowercharge-transactions-with-stripe-just-got-easier&c=254029917376674757&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment