امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

Startups (And Their Investors) Offer Enterprise Processes A Digital Overhaul

The company targets small- to medium-sized businesses (SMBs) with its cloud-based business management solutions, including enterprise resource planning (ERP), inventory management and customer relatio...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=055A1733AD604FBD892BFDC0DB5FCB15&url=https%3a%2f%2fwww.pymnts.com%2fnews%2fb2b-payments%2f2018%2fventure-capital-funding-digital-logistics-workforce%2f&c=17758630345928188304&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment