امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

The Fed, G20 Talks Create Blueprint for Stock Market Rebound

A few solid earnings reports, including that of Salesforce (CRM - Free Report) kept this positive momentum going. The cloud software giant this week comfortably surpassed earnings estimates and raised ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FC786078860D4895A851D9207EB4F8FE&url=https%3a%2f%2fwww.zacks.com%2fstock%2fnews%2f340518%2fthe-fed-g20-talks-create-blueprint-for-stock-market-rebound&c=17377130444125283298&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment