امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

Advancing Analytics: The Path Forward for Finance Leaders, Part One

Bringing in external data—such as CRM, point-of-sale, or data from industry-specific systems—into the finance system of record can help leaders better understand performance, such as the operational d...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=055A1733AD604FBD892BFDC0DB5FCB15&url=https%3a%2f%2fblogs.workday.com%2fadvancing-analytics-the-path-forward-for-finance-leaders-part-one%2f&c=3926572265123524321&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment