امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

Healthcare CRM Market 2018 | Outlook, Growth By Top Companies, Regions, Types, Applications, Drivers, Trends & Forecasts by 2023

Market Study Report newly added the Healthcare CRM Market Report that gives meticulous investigation of current scenario of the market size, share, demand, growth, trends, and forecast in the coming y...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E37920C5239A4C6BA8D6E6BBF0E5CFA7&url=http%3a%2f%2fwww.pmlive.com%2fpmhub%2fpharmaceutical_management_consultancies%2fmarket_study_report%2fpress_releases%2fhealthcare_crm_market_2018_outlook%2c_growth_by_top_companies%2c_regions%2c_types%2c_applications%2c_drivers%2c_trends_and_forecasts_by_2023&c=9373127552633165363&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment