امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

Service Analytics Market Is Expected to Exhibit Lucrative Growth to 2024 : Microsoft, Oracle, SAP, Salesforce, SAS and 15 Other Companies Profiled

In September 2018, Salesforce, a global leader in CRM solutions, announced the Salesforce Customer 360 platform. It allows CRM users to create a holistic, single customer profile and move beyond a dep...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=13211A46FE1D44C4AEB6ED13D0BAFEEB&url=http%3a%2f%2fwww.sbwire.com%2fpress-releases%2fservice-analytics-market-is-expected-to-exhibit-lucrative-growth-to-2024-microsoft-oracle-sap-salesforce-sas-and-15-other-companies-profiled-1096018.htm&c=2387070863998951830&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment