امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

6 Digital Experience Mission-Critical Trends

CRM and other customer experience technologies based on ‘push’ service/sales/marketing protocols are obsolete. They’ll be replaced by a data-driven real-time model which surrounds the customer with th...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E37920C5239A4C6BA8D6E6BBF0E5CFA7&url=http%3a%2f%2fcustomerthink.com%2f6-digital-experience-mission-critical-trends%2f&c=3853332456623494754&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment