امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

5 Lessons from Netflix on How to Be Successful with Content Marketing

So, let’s say it’s CRM for small businesses; maybe they can do a small business workshop tour around the country that addresses all the problems small businesses face, not just CRM. In doing that, the...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FC786078860D4895A851D9207EB4F8FE&url=https%3a%2f%2fwww.searchenginejournal.com%2fnetflix-content-marketing-tips%2f279303%2f&c=782958605855480271&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment