امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 2, 2023

Xuan Wu Cloud Attains the Highest CMMI Level 5 Certification in Global Software Domain

Recently, Xuan Wu Cloud (2392.HK) announced that the company had successfully obtained the highest level of certification in the global software domain - CMMI Level 5 certification. This achievement ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64cad06f831641fba97fac30fcee04b3&url=https%3a%2f%2fit.tmcnet.com%2fnews%2f2023%2f08%2f02%2f9857833.htm&c=5035367325420117689&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment