امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 9, 2023

AGAT Software Announces the Launch of BusinessGPT: AI Insights Across All Company Data Sources

AGAT proudly introduces BusinessGPT, a groundbreaking solution that empowers users with comprehensive insights by analyzing all company data sources. With its ChatGPT experience, BusinessGPT enables ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64d42701ddff4517b7ad3bf26dddaa7f&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fthe-wire%2fagat-software-announces-the-launch-of-businessgpt-ai-insights-across-all-company-data-sources%2f&c=14187296772306226515&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment