امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 17, 2023

Leading Asia Pacific Biopharmas Power Digital Engagement with Veeva CRM

Using Veeva CRM, our field teams can adapt each interaction to help educate HCPs to best support their patients, said Jin Lee, regional director of salesforce excellence, MSD Asia Pacific.The modern ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64de8adf27c243e797d38bb62834e899&url=https%3a%2f%2fwww.devdiscourse.com%2farticle%2ftechnology%2f2561338-leading-asia-pacific-biopharmas-power-digital-engagement-with-veeva-crm&c=7957790545829262274&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment